آخرین مطالب روز

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین سایت ها برای رپورتاژ

یکی از بهترین  کارهای که در سئوی شما تاثیر بسیار زیادی می تواند داشته باشد گرفتن ریپورتاژاست ، از مهم ترین دغدغه های یکه در زمان ریپورتاژ گرفتن وجود دارد این است  که بهتره ریپورتاژ آگهی خود  را در چه نوع سایت هایی انتشار بزنیم . در زمان ریپورتاژ آگهی نکات بسیار مهمی هستند که باید حتما رعایت شد ، انتخاب سات مناسب برای دادن ریپورتاز یکی از این نکات به شمار می ورد . در ادامه با ما همراه باشید تا با ارائه نکات و از اطلاعاتی که داریم به شما در انتخاب سایت مناسب ریپورتاژ کمک می کنند . غیر از انتخاب سایت مناسب این نکته  که ریپورتاز شما در مورد چه موضوعی است و از همه مهم تر سایت مورد نظر  هم  در رابطه با این موضوع است یا  اهمیت دارد. این را یادتان باشد که مردم همیشه رپورتاژ آگهی هایی که در رسانه هایی مانند تلویوزیون می بینند و یا در روزنامه ها می خوانند را بیشتر باور دارند و راحت تر اعتماد می کنند. پس اگر دارای یک کسب و کار تکنیکی و حرفه ای هستید و یا تازه شروع به کار کرده اید، بهتر است هر چه زودتر اقدام نمایید.

بهترین سایت برای ریپورتاژ

رپورتاژ آگهی چند نوع است؟

انواع رپورتاژ آگهی بستگی به نوع رسانه و شبکه های اجتماعی دارد که قرار است در آن منتشر شوند. رپورتاژ آگهی انتشار یافته در سایت هایی که جنبه خبری دارند و همچنین رسانه های دیجیتالی، رپورتاژ آگهی تلویزیونی و رپورتاژ آگهی انتشار یافته در روزنامه ها از جمله انواع رپورتاژ آگهی هایی هستند که این روزها بسیار باب شده اند. البته نوع هر یک از این رپورتاژها از لحاظ محتوای و موضوعی در هر رسانه ای متفاوت است و هر یک اصول خاصی برای تولید و ارائه دارند.

فاکتورهای سئو سایت در انتخاب سایت میزبان چیست؟

هنگامی یک سایت برای زمینه کاری شما مناسب است که سئو سایت مناسبی داشته باشد. یک سری عوامل بر سئو سایت مؤثرند. برخی از ابزارهای که نشان می‌دهد بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی کدام است در زیر مورد بررسی قرار می‌گیرند.

سن دامنه سایت یک ابزار مهم است که نشان می‌دهد یک سایت چقدر معتبر است. البته باید فعالیت‌هایی مانند بارگذاری مداوم محتوا، آپدیت سایت و مواردی از این قبیل نیز در طی این زمان به خوبی انجام گرفته باشد. در این صورت سایت دارای سئو مناسبی است.
از دیگر موارد مهم در سئو سایت، رتبه الکسا است. این فاکتور بر اساس بازدیدکنندگان و تعداد آن‌ها به صورت ماهانه و روزانه تعیین می‌شود. همچنین متوسط تعداد صفحاتی از سایت که توسط بازدیدکنندگان بررسی می‌شود و زمانی که در سایت می‌مانند همگی بر رتبه الکسا تأثیر دارند. هر چه رتبه الکسا کمتر باشد سایت اعتبار بیشتری دارد.
ابزارهایی از این قبیل توسط اپلیکیشن ها و نرم‌افزارهای مختلفی تحلیل می‌شود و اعتبار سایت، رتبه الکسا، سئو سایت و سن دامنه در هر سایت مشخص می‌شود. انتخاب بهترین سایت برای انتشار از طریق پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون با در نظر گرفتن تمامی این موارد انجام می‌گیرد و در نهایت یک سایت بسیار مناسب به مشتری اعلام می‌شود.

تدوین و آماده سازی رپورتاژ

تدوین و آماده سازی رپورتاژ  از دیگر روش هایی است که در تبلیغات کسب و کارها بسیار موثر است.همانطور که می دانید رپورتاژ نوعی تبلیغ غیر مستقیم است که تقریبا تمامی مدیران همواره به دنبال این روش بی نظیر برای کسب و کار خود هستند.آماده سازی رپورتاژ ها شامل قواعد خاصی است که می بایست تمامی آن ها با دقت و حوصله کافی رعایت شوند در غیر اینصورت نمی توانید نتایج مدنظر خود را از این فرایند دریافت نمایید.ساختار رپورتاژ نیز بسیار مهم است که می بایست تمامی نکات در تهیه ساختار رپورتاژ با دقت هر چه تمام تر رعایت شوند در اینصورت تنها می توانید در کوتاهترین زمان ممکن مطلوب ترین نتیجه را دریافت کنید.ساختار رپورتاژ شامل نکاتی است که در ادامه به بیان تمامی آن ها می پردازیم تا شما عزیزان در این مسیر بتوانید هر چه محکم تر قدم بردارید.


میزان ورودی از موتورهای جستجو (Search Traffic):

این عدد که به صورت درصد نمایش داده می‌شود، نشان می‌دهد که از هر 100 بازدیدکننده سایت، چند نفر از طریق گوگل وارد آن شده‌اند. این عدد اگر در محدوده 40 تا 60 باشد، منطقی است؛ چراکه نشان می‌دهد این سایت علاوه بر اینکه مورد پسند گوگل است، مخاطبان وفاداری نیز دارد که به صورت مداوم به آن مراجعه می‌کنند. بنابراین اگر چنین سایتی به شما لینک بدهد و رپرتاژ آگهی شما را منتشر کند، نزد گوگل اعتبار بیشتری کسب می‌کنید. اگر قصد خرید رپرتاژ آگهی دارید و می‌خواهید از طریق نتایج جستجو در اینترنت دیده شوید، بهتر است این فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

برخی تصور می‌کنند باید رپرتاژ آگهی خود را در سایت‌هایی منتشر کنند که میزان ورودی آنها از موتورهای جستجوگر بالاتر از 80 درصد است. این تصور در حالی درست است که نرخ پرش (در ادامه متن، معرفی می‌شود) زیر 50 باشد.

اگر یک سایت هم میزان ورودی‌های بالایی از گوگل داشته باشد و هم نرخ پرش بالایی داشته باشد، ترجیح بر آن است که در آن رپرتاژ آگهی منتشر نکنید چراکه به احتمال زیاد این سایت با ترفندهایی کاربران را به سمت خود جلب می‌کند اما نمی‌تواند به نیازهای اطلاعاتی آنها پاسخ دهد. به همین دلیل در آینده نزدیک از چشم گوگل و سایر موتورهای جستجو می‌افتد.

چه سایتهایی را برای رپرتاژ خبری انتخاب کنیم؟

سایت‌های زیادی وجود دارند که خدمات رپورتاژ ارائه می‌دهند اما برای گرفتن بهترین نتیجه، باید سایتی را انتخاب کنید که از ویژگی‌های زیر برخوردارند:

بازدید بالای سایت: یکی از موضوعات مهم در سفارش رپورتاژ آگهی توجه به میزان بازدید سایت میزبان است. همانطور که می‌دانید تعداد بازدید سایت می‌تواند مهر تاییدی بر اثرگذار بودن آن سایت باشد. البته به شرطی که موضوع سایت میزبان با آگهی و کسب‌وکار شما ارتباط داشته باشد؛ در قسمت زیر این موضوع را توضیح می‌دهیم.
ارتباط موضوعی سایت: موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید ارتباط بین سایت میزبان و کسب‌وکار شما است، برای مثال اگر شما یک سایت آموزش در حوزه کنکور دارید و می‌خواهید سفارش یک رپورتاژ آگهی بدهید بهتر است یک سایت مرتبط با حوزه آموزش را برای رپورتاژ انتخاب کنید تا بالاترین بازدهی را تجربه کنید.
دامین آتوریتی سایت میزبان: آخرین چیزی که باید به آن دقت داشته باشید دامین آتوریتی یا همان اعتبار سایت میزبان است. این اعتبار نمره‌ای از یک تا صد است و هر چه این عدد به ۱۰۰ نزدیک باشد بدین معنی است که قدرت و اعتبار این دامنه بالاتر است.

سایتی با تعداد بازدیدکنندگان بالا انتخاب کنید.

بهترین سایت رپورتاژ آگهی، سایتی است که بتواند بازدیدکنندگان زیادی را برای شما به ارمغان آورد. در این صورت با مخاطبان بیشتری ارتباط خواهید داشت. این مهم در زمانی امکان‌پذیر می‌شود که سایت خود دارای بازدیدکنندگان زیادی باشد.

هنگامی که یک محتوای تأثیرگذار را در معرض دید افراد زیادی قرار می‌دهید، بک لینک دائمی به سایت شما به مراتب بیشتر می‌شود. در این سایت‌ها احتمال دیده شدن بیشتر آگهی شما نیز افزایش می‌یابد.

ممکن است خودتان نتوانید سایت‌های پربازدید را پیدا کنید و در این مورد اطلاعات کافی نداشته باشید از این رو می‌توانید با انتخاب بهترین سایت برای انتشار از طریق پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون این کار را انجام دهید و از مشاوره عالی این گروه در زمینه سایت‌های پربازدید بهره ببرید.

۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۷:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسا حسینی

چگونه با یک شماره چند تا ایمیل داشته باشم ؟

خیلی از افراد هستیند که هنوز حتی نمی توانند باری خود یک اکانت ایمیل بسازند ، شاید این مورد برای شما ساده باشند اما کسانی که تازه با تکنولوژی آشنا شده اند در حقیقت نمی دانند که چه کسانی که تازه با تکنولوژی آشنا شده اند نحوه استفاده از آن را برای اولین بار یاد ندارند . یکی از سوالاتی که خیلی از افراد از ما می پرسند در مورد این است که چگونه می توانند همزمان با یک شماره تلفن برای خود دو ایمیل به ثبت برسانند و یا این که چگونه می توانند  از ایمیل حساب خود خارج شوند  و .... در ادامه با ما همراه باشید تا با آموزی که قرار داده ایم به راحتی بتوانید پاسخ این سوالات را پیدا کنید و از آن استفاده کنید . استفاده از یک اکانت برای برخی ایمیل‌های کاری و شخصی می‌تواند مشکلات متفاوتی ایجاد کند از جمله اینکه نتوان ایمیل‌های مهم کاری را مشخصا در زمانی که لازم است پیدا کرد.

ساخت چند ایمیل با یک شماره

چگونه همزمان دو ایمیل جیمیل داشته باشیم و با یک کلیک بین آنها سوئیچ کنیم؟

برای ساخت اکانت دیگری در جیمیل مراحل زیر را دنبال کنید: وارد سایت گوگل شوید و روی دکمه sign in کلیک کنید. روی more option کلیک کنید. گزینه create account را انتخاب کنید. در فرم ظاهر شده اطلاعات خود را وارد کنید وnext step را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نام کاربری شما منحصر به فرد هست یعنی کس دیگری نمی‌تواند ایمیلی مانند ایمیل شما بسازد. سپس به پایین اسکرول کنید تا دکمه I AGREE نمایش داده شود. موافقت خود با توافق‌نامه را با انتخاب دکمه I AGREE اعلام کنید. حالا شما باید صفحه خوشامدگویی را ببینید. اینک شما توانستید اکانت جیمیل خود را بسازید. برای ورود به اینباکس جیمیل دکمه continue را فشار دهید.

 

چگونه از اکانت دوم جیمیل (گوگل) خارج شویم؟

در صورتی که به یکی از اکانت های گوگل خود دیگر نیاز نداشتید و ضرورتی برای لوگین بودن در آن نمی بینید مراحل زیر را دنبال کنید :

۱- برای این کار روی عکس پروفایلتان کلیک کنید .

۲- دکمه sign out را انتخاب کنید.


چگونه وارد اکانت دوم گوگل یا جیمیل شویم؟

پس از ورود به اینباکس برای مدیریت چند اکانت ایمیل ، باید جیمیل دوم خود را نیز اضافه کنید که نحوه انجام اینکار را در ادامه توضیح میدهیم.

۱- روی عکس پروفایلتان کلیک کنید و دکمه Add account را انتخاب کنید

۲- نام کاربری یا همان آدرس ایمیل تان را وارد کنید

۳- رمز خود را وارد کنید

همانطور که مشاهده می کنید وارد اکانت دوم شدیم.

 

چگونه از اکانت دوم جیمیل (گوگل) خارج شویم؟

در صورتی که به یکی از اکانت های گوگل خود دیگر نیاز نداشتید و ضرورتی برای لوگین بودن در آن نمی بینید مراحل زیر را دنبال کنید :

۱- برای این کار روی عکس پروفایلتان کلیک کنید .

۲- دکمه sign out را انتخاب کنید.


اضافه کردن اکانت به برنامه جیمیل (نسخه iOS):

- برنامه جیمیل رو اجرا و از بخش بالایی و سمت چپ برنامه گزینه و آیکون منو رو انتخاب کنید.
- اکانت مد نظرتون رو انتخاب کنید.
- گزینه Manage Accounts رو لمس کنید و سپس گزینه Add Account رو انتخاب کنید.
- مشخصات جیمیل خودتون رو وارد کنید.

از کجا بفهمیم چند تا ایمیل داریم؟

اگر برای شما هم سوال است که چطور بفهمیم چند تا ایمیل داریم به روش زیر عمل کنید. برای شناسایی آدرس ایمیل خود لازم است به بخش سرویس ارائه دهنده ایمیل خود بروید و مراحل زیر را دنبال کنید.
یک پیام ایمیل جدید را باز کنید.
به دنبال نواری باشید که از From شروع می‌شود. این نوار آدرس ایمیل شما را دارد. اگر بیش از یک آدرس ایمیل برای ارسال تنظیم شده باشد، معمولاً هنگام نوشتن ایمیل، به عنوان گزینه‌های منو در نوار From ظاهر می‌شوند. تمام آدرس‌های ایمیل ذکر شده مال شماست. می‌توانید از هر یک از آن‌ها استفاده کنید و بفهمید که چند ایمیل دارید.

 

اضافه کردن اکانت به برنامه جیمیل (نسخه اندرویدی)

اگر از نسخه اندرویدی برنامه جیمیل استفاده می‌کنید و تمایل دارید که نسبت به استفاده همزمان از چند اکانت در آن وارد عمل شوید، کافیست که مراحل زیر را به منظور اضافه کردن اکانت های مد نظرتان طی کنید:

برنامه جیمیل را اجرا کنید.
آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی برنامه جیمیل نمایان شود.
در گوشه سمت راست نام اکانتی که هم اکنون در جیمیل شما فعال است (بخش فوقانی صفحه) یک فلش کوچک وجود دارد. این فلش را لمس کنید.
از منوی نمایان شده گزینه Add account را انتخاب کنید.
در لیست موجود نوع کلاینت ایمیل مورد نظرتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال اکانت شما می‌تواند اکانت گوگل، یاهو، اوت لوک، هات میل و غیره باشد.
مشخصات مورد نیاز از قبیل ایمیل، رمز عبور و غیره را وارد کنید.
به همین سادگی در نسخه اندرویدی برنامه جیمیل قادر هستید تا چند اکانت را به طور همزمان به این برنامه اضافه و از آن‌ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که بدین منظور قادر به اضافه کردن اکانت کلاینت‌های مختلف خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

۲۳ آبان ۰۰ ، ۱۶:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسا حسینی

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

بازاریابی اینترنتی چیست ؟ بازاریابی آنلاین خوبه کار کنیم یا نه ؟ برای بالا بردن فروش چگونه بازار یابی اینترنتی را انجام دهیم ؟ و... با وجود ان که این روز ها عصر ،عصر اینترنت و ارتباطات  است  اما با این وجود خیلی از افراد هنوز با خدماتی که می توان به کمک اینترنت و به صورت انلاین  ارائه داد نیز آشنا نیستند . یکی از بهترین تبلیغات هایی که در دنیای اینترنت وجود دارد بازاریانی انلاین  می باشد  و حتی می توان خیلی سود بیسیار زیادی از ان به دست آورد .  البته تبلیغات های محیطی و حضوری هم وجود دارد اما با این حال تبلیغات اینترنتی و آمنلاین بسیار بهتر بوده  می توانید مشتیان بسیار زیادی به همراه داشته باشد . در ادامه ما سعی کرده ایم خیلی بیشتر در مورد بازاریابی اینترنتی نیزصحبت کنیم  و حتی به  پرسش چگونه بازار یابی اینترنتی انجام دهیم نیز پاسخ داده ایم و ان را بررسی کرده ایم .

بازاریابی اینترنتی چیست

بازاریابی اینترنتی (آنلاین) چیست؟

تا به حال به گسترش برند، محصول و یا خدمتِ شرکت خود از طریق بستر وب فکر کرده‌اید؟  بازاریابی آنلاین، استفاده از کانال‌های مبتنی بر وب است تا بتوانید یک پیام در مورد برند، محصولات و یا خدمات خود به مشتریان بالقوه‌ برسانید. 

با گسترش فضای وب و استفاده مردم از دنیای اینترنت، کسب‌وکارهای بسیاری از انواع بازاریابی دیجیتال جهت گسترش برند خود استفاده می‌کنند تا از این طریق کاربران بسیاری را با محصول و خدمت خود آشنا می‌کنند. روش‌های زیادی برای به‌کارگیری بازاریابی آنلاین وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ایمیل مارکتینگ، بهینه‌سازی موتور جستجو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و … اشاره کرد. هدف این است که وقتی کاربر در حال مطالعه، خرید، جستجو کردن، گپ‌وگفت در شبکه‌های اجتماعی و … در فضای اینترنت است، با کمک بازاریابی آنلاین توجه او را به خود جلب کنید و بازدیدکننده‌ی وب‌سایت خود را به مشتری تبدیل کنید.

همان‌طور که می‌دانید بازاریابی آنلاین با بازاریابی سنتی تفاوت‌های اساسی دارد. در واقع بازاریابی سنتی در بیشتر مواقع از بازاریابی برونگرا استفاده می‌کند؛ در صورتی که بازاریابی آنلاین در اکثریت مواقع زیر مجموعه‌ی بازاریابی درونگرا قرار می‌گیرد. پیش از اینکه تا این میزان استفاده از بازاریابی آنلاین همه‌گیر شود، بسیاری از کسب‌وکارها از بازاریابی سنتی از قبیل چاپ بروشور، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، بیلبورد و … استفاده می‌کردند. جالب است که با این همه گسترش تکنولوژی، همچنان کسب‌وکارهای زیادی از این نوع شیوه‌های بازاریابی استفاده و بسیاری از بودجه‌ی خود را صرف تبلیغات سنتی می‌کنند.


چگونه بازاریابی اینترنتی کنیم ؟


برای انجام لازم است در ابتدا شرکت بازاریابی اینترنتی را بیابید که بتواند به شما استراتژی درستی برای انجام بازاریابی اینترنتی با توجه به بودجه شما بدهد. دارکوب با سابقه 15 ساله در زمینه طراحی وب، سئو و بهینه سازی وب سایت و همچنین بازاریابی دیجیتال، می تواند انتخاب مناسبی برای انجام امور بازاریابی دیجیتال شما باشد. جهت اخذ مشاوره های بیشتر با شماره تلفن های دارکوب تماس بگیرید.

برای آنکه بهترین نتیجه را از بازاریابی دیجیتالی خود بگیرید اول از همه شما نیاز به یک وب سایت دارید که با توجه به اصول سئو و نیازهای کاربران و مشتریان شما طراحی شده باشد و دسترسی به مطالب آن برای مشتریان شما راحت باشد. کاربر پسند بودن سایت شما می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی بازاریابی دیجیتال شما داشته باشد.

با توجه به آنکه سئو و بهینه سازی سایت مقرون به صرفه ترین و پر بازده ترین روش تبلیغات اینترنتی می باشد بهتر است تمرکز اصلی خود را بر روی این روش قرار دهید.

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از اینترنت برای تهیه کالا و خدمات به احتمال قوی تعریف بازاریابی اینترنتی را زیاد شنیده اید و مشاغل بسیاری را دیده اید که با استفاده از این روش کسب و کار خود را رونق داده اند.

این روزها بیشتر شرکتها، صرف نظر از بزرگی و کوچیکیشون، دارن از روشهای بازاریابی اینترنتی یا آنلاین بهره میبرند. علت این امر هزینه بر بودن دسترسی به میلیونها مخاطب هدفشونه


تفاوت آنلاین یا اینترنت مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ


دیجیتال مارکتینگ به معنی استفاده از ابزارها و پلتفرم‌های دیجیتال(آنلاین و آفلاین) برای تهیه و انتقال پیام بازاریابی است. به بیان دیگر در دیجیتال مارکتینگ شما خود ملزم به استفاده از اینترنت نمی‌کنید. بنابراین دیجیتال مارکتینگ واژه کلی‌تری است و بازاریابی اینترنتی زیرشاخه ای از دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

فعالیت های بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی موتور جستجو ( سئو) Search Engine Optimization
بازاریابی موتور جستجو Search Engine Marketing
بازاریابی محتوا Content Marketing
اتوماسیون محتوا  Content Automation
بازاریابی کمپینی Campaign Marketing
بازاریابی تجارت الکترونیک E-commerce Marketing
بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Network Marketing
بازاریابی ایمیلی Email Marketing
تبلیغات نمایشی Display Advertising
کتابهای الکترونیکی E-books
دیسک های نوری Optical Disks


معایب و مزایای بازاریابی آنلاین

بازاریابی آنلاین همان طور که از نامش پیداست، به معنای 24 ساعته حاضر بودن در فضای اینترنت است که شما را قادر می سازد در هر ساعت از شبانه روز به تعامل با سایت ها و مخاطبان پرداخته و پرسش و پاسخ مطرح نمایید، به انواع مختلف کالاها دسترسی پیدا کرده و قیمت آن ها را به راحتی بیابید. این ها بخشی از مزایای بازاریابی آنلاین است.
از معایب آن می توان به غیر ملموس بودن کالاهای ارائه شده در این فضاها، وابستگی شدید به اینترنت، نبود این فناوری در بسیاری از مناطق هدف و بالا بودن فضای رقابتی بین شرکت ها، برندهای بزرگ و کسب و کارهای نوپا نام برد.

 

چرا بازاریابی اینترنتی؟

حال که می دانید بازاریابی اینترنتی چیست، شاید هنوز برای شما سوال باشد که چرا انقدر به این موضوع توجه می شود؟ خب، اول از همه باید بدانید که این همه توجه اشتباه نیست. بازاریابی اینترنتی در طول زمان بارها و بارها موفقیت را ثابت کرده است. بیایید نگاهی به یک سری آمار جمع آوری شده از سرتاسر وب بیاندازیم تا به شما کمک کنیم ایده بهتری در مورد این که چرا بازاریابی اینترنتی موفقیت آمیز است پیدا کنید:

تا سال ۲۰۱۹، بازاریابی محتوا صنعتی بوده است که بیش از ۳۱۳ میلیارد دلار ارزش دارد.
۹۱ درصد از بیزینس ها در مورد قدرت بازاریابی اینترنتی متقاعد شده اند و با آن به عنوان یک تاکتیک بازاریابی حیاتی وفق پیدا کرده اند.
بازاریابی محتوا ۶۲ درصد هزینه کمتری نسبت به تبلیغات سنتی دارد، یعنی بازاریابی برونگرا دارد، اما ۳ برابر بیشتر نسبت به آن سرنخ جذب می کند.
اگر شما یک بیزینس کوچک هستید که بلاگ دارید، ۱۲۶ درصد رشد سرنخ بیشتری را نسبت به رقبایی که بلاگ ندارند تجربه خواهید کرد.
اگر شما یک بلاگ دارید و محتوا منتشر می کنید، به احتمال زیاد ۴۳۴ درصد بیشتر صفحات شما توسط گوگل ایندکس می شوند.
آمار بیشتری هم نسبت به این وجود دارد. بر اساس فعالیت های بازاریابی محتوای خود ما، شاهد رشد بیزینس های کوچک بوده ایم. در حالی که ۹۹ درصد از تمرکز ما روی بازاریابی محتوایی است، توانسته ایم که ارزش بیزینس خود را بسیار بالاتر ببریم.

۱۶ آبان ۰۰ ، ۱۹:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسا حسینی

راه های بالا بردن فروش آنلاین

سایت های فروشگاهیی زیادی وجود دارد که  محصولات متنوعی را روانه بازار اینترنتی می کنند اما شاید تنها درصد کمی از این فروشگاه های اینترنتی از فروش خود راضی بوده باشند و عده زیادی از صاحبان فروشگاه های اینترنت چندان رضایت خوبی از فروش ندارند . فکر میکنید دلیل آن چیست ؟ در واقع هر کار و هر تجارتی دارای تکنیک های خاصی برای موفقیت می باشند ،  تاسیس کردن فروشگاه اینترنتی و آنلاین هم به همین شیوه می باشد ، ما در ادامه به شما نکاتی مهمی که می تواند در بالا بردن فروش فروشگاه آنلاین شما تاثیر گذار باشد را بیان خواهیم کرد به شما هم توصیه میکنیم تا حتما این نکات را در فروشگاه آنلاین خود رعایت کنید و پس از گذشت چند ماه حال فروش خود را با قبل از این که این نکات را رعایت کنید مقایسه کنید تا متوجه تاثیر واضح آن شوید .

راه های افزایش فروش اینترنتی

1. در فروش محصولات و سرویس‌های خود صادقانه رفتار کنید

قبل از هر چیزی، صادق بودن در کار نکته موفقیت و شروع یک فروش قدرتمند خواهد بود. شاید به ظاهر چنین توصیه ای مضحک به نظر برسد، اما بسیاری از تجارت ها توجه کمی به این موضوع دارند. برای مثال، خیلی از تجارت ها شروع به خرید و آماده سازی محصولاتی می کنند که قادر به پرداخت همه هزینه آن ها نیستند و از چک و دیگر روش های پرداخت اقساطی استفاده می کنند. در صورتی که ممکن است فروش مناسبی نداشته باشند و محصولاتشان خیلی کمتر از حد انتظار به فروش بروند. در چنین حالتی مقدار زیادی محصول فروخته نشده و اقساط سنگین باقی می ماند. همین مسئله دلیل ورشکست شدن خیلی از تجارت ها بوده است.

شاید در نگاه اول این دیدگاه، به نوعی بلندپروازی در تجارت باشد و به خودی خود مشکلی نداشته باشد، اما بی توجهی به واقعیت ها می تواند گریبان گیر شما شود. شما نباید بلندپروازی را با جهالت اشتباه بگیرید. هیچ وقت واقعیت را نادیده نگیرید و تحت هر شرایطی واقع بین باشید. هیچ اشکالی ندارد اگر از کم شروع کنید و به مرور مقدار تولید و سفارشات خود را افزایش دهید. شاید بعضی اوقات شنیده باشید که می توان یک شبه راه صد ساله را طی کرد اما به این صحبت ها توجه نکنید. موفقیت نیاز به تلاش مستمر دارد.


2. ارائهٔ برنامهٔ وفاداری (Loyalty Program)

شما فقط نمی‌خواهید مشتریان محصولات شما را بخرند، بلکه می‌خواهید به خرید از شما ادامه بدهند. برندهای تجارت الکترونیک با ایجاد احساس ارزشمند بودن در بهترین مشتریان خود به این هدف می‌رسند. برای انجام این کار از طریق یک برنامهٔ وفاداری مشتری به آنها پاداش‌های ارزشمندی بدهید. برنامهٔ وفاداری‌ای ایجاد کنید که به مشتریان انگیزه‌ای برای خریدهای بیشتر یا هزینه کردن مبلغ بیشتری در هر خرید می‌دهد. برنامه‌های وفاداری شکل‌های گوناگونی دارند، ولی به‌طور کلی به‌صورت سیستمی هستند که در آن امتیاز مشتری افزایش می‌یابد و این امتیازها قدرت خرید بیشتری به او می‌دهد.

در برنامهٔ وفاداری می‌توانید برای انجام کارهایی به‌جز خرید نیز به مشتریان پاداش بدهید، کارهایی مانند نوشتن نقد و بررسی محصول، به اشتراک گذاشتن صفحات و مطالب شما و ارسال عکس و … . برنامه وفاداری الوپیک را در زیر می‌بینید.


3. تجربیات کارآفرینان و سریعترین روش افزایش فروش اینترنتی

به طور کلی کارآفرینی کار راحتی نیست و به گفته تئودور روزولت “فقط افرادی می‌توانند موفق شوند که با وجود شکست‌های بزرگ و نا امیدکننده باز هم شجاعانه تلاش می‌کنند؛ ممکن است باز هم سقوط کنند زیرا هیچ تلاشی بدون کم و کاستی و خطا وجود ندارد. در بهترین حالت پیروز می‌شوند و در بدترین حالت شجاعانه شکست می‌خورند اما در کنار افراد ترسو با روحیه‌های ضعیف که فرق بین پیروزی و شکست را نمی‌دانند قرار نمی‌گیرند.”
دنیای امروز به دنبال سرعت بخشیدن به کارها و راه اندازی کسب‌وکارهای جدید است و راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین طرفداران زیادی دارد. شاید شما کسب و کار خودتان را راه اندازی کرده اید و یا از شروع کردن می‌ترسید.
خبر خوب اینکه شما تنها نیستید! قبل از شما نیز هزاران نفر به انجام دادن کارهای جدید و ماجراجویانه و یا افزایش فروش فروشگاه اینترنتی نوپا خود فکر کرده اند و خبر بهتر اینکه بسیاری از آنها موفق شده اند!

 

4. بر بازدیدکنندگان سایت تمرکز کنید، نه بر خودتان

موفق‌ترین متن ترغیبی برای فروش، متنی است که بر خواننده تمرکز دارد. اغلب صاحبان کسب‌و‌کار این قانون طلایی را نادیده‌‌‌ می‌گیرند. با دقت به متن وب خود نگاه کنید. آیا پر از اشاراتی به «من» و «ما» است؟ به جای استفاده از جملاتی مانند «من نرم‌افزار مدیریت زمان خود را با درنظر گرفتن صاحب‌خانه‌های پرمشغله طراحی کرده‌ام»‌‌‌ می‌توانید از چنین جمله‌ای استفاده کنید: «نرم‌افزار مدیریت زمان جدید شما، موجب آزاد شدن ساعاتی از زمان شما‌‌‌ می‌شود تا بتوانید وقت بیشتری را با خانواده‌تان سپری کنید.» در متن ترغیبی فروش خود به دنبال واژه‌های «من» و «ما» بگردید و آنها را با «شما» جایگزین کنید.


5. محصولات خود را دسته‌بندی کنید

دسته‌بندی کردن محصولات به خریدار این امکان را می‌دهد که به سرعت چیزی که می‌خواهد را پیدا کند و زمانش را برای محصولاتی که مورد نیازش نیست صرف نکند. همین استراتژی فروش آنلاین که به ظاهر ساده است از سردرگمی مخاطب جلوگیری می‌کند و باعث افزایش فروش آنلاین شما خواهد شد.

به عنوان مثال می‌توانید صفحه اول سایت روژاشاپ را ببینید که به فروش لوازم آرایشی بهداشتی می‌پردازد و با دسته‌بندی محصولاتش در منوی اصلی سایت، کار کاربران را راحت کرده است.

 

 6. طیف گستردگی محصولات مشابه را کمتر کنید

مسلماً ارائه هر چه بیشتر محصولات در زمینه های مختلف یکی ار راه های افزایش فروش می باشد. اما این مسئله در همه حالات مناسب نیست. در حقیقت در بسیاری از موارد ارائه محصول بیشتر، می تواند نتیجه عکس در پی داشته باشد. با توجه به این موضوع، اگر شما از یک محصول مدل های مشابه خیلی زیادی داشته باشید، این مسئله می تواند به راحتی باعث دو دل شدن خریدار و ناتوانی در انتخاب یک مورد مناسب از بین این طیف گسترده محصولات شود که در نهایت ممکن است به کاهش فروش نهایی شما منجر شود.

شما باید سعی کنید تا حد امکان پیشنهادات خود را برای کاربران کاهش دهید تا آن ها را سردرگم نکنید. اگر طیف وسیعی از محصولات را در اختیار دارید، مجبور هستید تا آن ها را در دسته بندی های جزئی تری تقسیم کنید. زیاد بودن محصولات یک زمینه نه تنها فروشگاه شما را پیچیده تر می کند، بلکه پیدا کردن محصول مورد پسند برای خریدار را نیز به مراتب سخت تر می کند.

 

7. برگزاری مسابقه

برگزاری مسابقه‌های اینستاگرام و تلگرام (یا مسابقاتی که در هر شبکهٔ اجتماعی یا کانال دیگری برگزار می‌کنید) یکی از بهترین روش‌هایی است که برندهای تجارت الکترونیک یا فروشگاه‌های آنلاین با استفاده از آن می‌توانند کاربران بیشتری را از برند خود آگاه کنند، جامعه‌ای تشکیل بدهند، ترافیک و میزان بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را بالا ببرند و فروش خود را افزایش دهند.

بهترین شیوه‌های برگزاری مسابقات در رسانه‌های اجتماعی عبارت‌اند از:

ایجاد هشتگی خاص برای مسابقه؛
ایجاد تصویر یا ویدئویی برای اعلام برگزاری مسابقه؛
ایجاد پست‌های نمونه‌ای که الهام‌بخش کاربران باشد؛
به‌دست آوردن حقوق قانونی لازم برای استفاده‌ مجدد از محتوای تولیدشده توسط کاربران (UGC)؛
نمایش پست‌های برگزیده در یک گالری در وب‌سایت و کانال‌های اجتماعی خود؛
پایبندی‌به قوانین آن شبکه و انتشار سیاست‌های مسابقه.

 

8. با اضافه کردن تصویر کالا را جذاب‌تر کنید

استفاده از تصاویری از محصول موجب‌‌‌ می‌شود تا محصول، محسوس‌تر و «واقعی‌تر» به نظر برسد. استفاده از تصاویر ابزاری قدرتمند برای فروش است. ولی گاهی آشکار کردن بسیار زود ماهیت محصول در فرآیند فروش، مانع از فروش می‌شود. باید پیش از بیان اینکه محصول دقیقا چیست، بر مزایا و ارزش‌های آن تاکید نمایید.

قرار دادن تصاویر در نزدیک بالای صفحه، و نزدیک دکمه‌ی فراخوان در پایین صفحه (زمانی که تقاضای خرید محصول را مطرح‌‌‌ می‌کنید) را مقایسه کنید.‌‌‌ می‌توانید حالت‌های دیگر را نیز آزمایش کنید. مثلا تصاویر را در صفحه‌ی سفارش قرار دهید یا واکنش بازدیدکنندگان به عدم استفاده از تصاویر را نیز امتحان کنید. با تحلیل دقیق فروش در طول هر آزمون، دقیقا متوجه خواهید شد که تصاویر محصول را در کجا قرار دهید تا حداکثر تاثیر را داشته باشد.

 

9. ارسال رایگان

معمولا این روش به شکلی مرسوم است که بالاتر از یک سقف خریدی فعال می‌شود. اما شما می‌توانید این موضوع را به عنوان یک مزیت برای خود معرفی کنید. ارسال رایگان با اینکه در مقایسه با دیگر هزینه‌ها شاید کمتر به نظر آید اما حس مثبتی به مشتری انتقال می‌دهد.

 

10. اشانتیون

یکی دیگر از چیزهایی که کاربران را بسیار خوشحال می‌کند، دادن اشانتیون است. این اشانتیون می‌تواند حتی یک نامه کوتاه تشکر برای مشتری باشد یا حتی یکی از محصولات کوچکتر شما که با توجه به قیمت خرید، به او هدیه می‌دهید.

 

11. تخفیف

تخفیف یک راهکار قدیمی اما معجزه‌آساست که در هر موقعیتی باعث جذب مشتری می‌شود. با استفاده از تخفیف حتی خیلی کم، حاشیه‌ی سود خود را کاهش دهید و در ازای آن به تعداد مشتریان خود بیافزایید.

۰۸ آبان ۰۰ ، ۱۶:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسا حسینی

برای طراحی سایت شخصی چه نکاتی باید رعایت شود

خیلی از مواقع پیش آماده است  که وقتی وارد سایتی می شویمی به حد زیاید تب های مختلف تبلیغات بر روی آن ظاهر می شوند و انقدر حس بد و کسل کننده ای به فرد دست می دهد که بی خیال باز کردن  سایت  مورد نظر می شود و یا  در برخی از مواقع سرعت سایت  و بالا آمادن تصاویر و صفحات آن به حد زیادی  پایین است که اذیت کننده می شود، این عواملی که مثال زدیم مثال هایی از نکات اشتیاه و ایراداتی است که طراحان سایت مرتکب می شوند بنابراین در این مطلب ما قصد داریم تا عواملی که باید در طراحی سایت شخصی رعایت کنیم را بررسی کنیم . اگر قراراست خودتان سایتی طراحی کنید توصیه می کنم  تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید . توجه داشته باشید که رعایت این اصول در بالا بردن کیفیت سایت شما بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد . با رعایت این نکات سایت  شما بهتره می تواند با دیگر سایت ها رقابت کند . 

نکات مهم در طراحی سایت شخصی

1. سرعت بالای وب‌سایت (Page Speed)

خودتان را جای کاربرانی که از سایت شما استفاده می‌کنند بگذارید. ایشان همان کلیک‌کننده‌هایی هستند که معنی صبر کردن را به خوبی نمی‌دانند و تنها یک چیز برایشان مهم است؛ رسیدن به مطلب دلخواه در کسری از ثانیه! پس طبیعتاً زمانی که کاربر مجبور باشد خیلی منتظر نمایش سایت شما بماند، هیچ بعید نیست که صفحه شما را ببندد و به سراغ یک سایت دیگر برود. این موضوع همچنین تاثیری مستقیم در رتبه سایت شما در گوگل خواهد داشت.

ما یک مقاله کامل در زمینه سرعت وب سایت و اهمیت آن منتشر کرده‌ایم. این مقاله هم می‌تواند اهمیّت سرعت بالای یک وب سایت را برای شما واضح کند، هم به شما یاد بدهد که چگونه می‌توانید سرعت وب‌سایت خود را بسنجید.


2. نکات سئو در طراحی سایت

برای اینکه بتوانید در نتایج موتور های جستجو قرار بگیرید و بازدید داشته باشید وب سایت شما باید برای موتورهای جستجو بهینه شود. سئو به عنوان فاکتوری در بازاریابی آنلاین سایت به بهبود عملکرد سایت کمک می نماید. بهترین و کم هزینه ترین راه برای جذب مخاطب برای وب سایت شما، استفاده از کلیک ارگانیک است. کلیک ارگانیک یعنی بازدیدکنندگانی که با کلیک برروی لینک وب سایت شما در موتورهای جستجو به وب سایت شما وارد شده اند. 
برای مطالع ی بیستر درباره ی تکنیک های سئو می توانید مقاله ی بهینه سازی وب سایت را مطالعه نمایید .

یکی از مواردی که در قرارگیری وب سایت در صدر فهرست موتورهای جست وجو حائز اهمیت است، رعایت کردن استاندارد های کدنویسی است. موتورهای جست وجو به صورت اتوماتیک در اینترنت به دنبال وب سایت ها و قرار دادن اطلاعات آنها در بانک های اطلاعاتی خود هستند. اگر در زمان ایندکس کردن صفحات وب سایت توسط کدهای نوشته شده در سایت سردرگم شوند، از آنها می گذرند و یا اعتبار سایت را پایین می آورند. هفت ستاره در پلفرم سایت ساز و فروشگاه ساز خود به سئوی تکنیکال توجه کرده و استاندارد های لازم برای موتور های جستجو را رعایت کرده است .
شاید برایتان جالب باشد که بدانید موتورهای جست وجو به زیبایی سایت، تصاویر متحرک و یا ظاهر فوق العاده آن اهمیتی نمی دهند. آنها به طور اتوماتیک تنها متون سایت را می خوانند .  البته این بدان معنی نیست که وب سایت شما نمی تواند زیبا و جذاب باشد، اما باید استانداردهای اصلی طراحی وب سایت در آنها رعایت شود.


3. استفاده از یک عنوان توصیفی و کلیدی در صفحه اصلی

عنوان در بالای صفحه اصلی قرار دارد و می‌تواند توصیفی یا غیرتوصیفی باشد. در صورت توصیفی نبودن بازدیدکننده ممکن است نتواند به اولین سوال خود یعنی «آیا من در جای مناسب هستم؟» پاسخ دهد. همچنین عنوان توصیفی برای استفاده از کلمه کلیدی هدف و نشان دادن ارتباط است. بسیاری از بازاریابان یک عنوان زیرکانه یا مبهم می‌نویسند. اما روشن و واضح بودن عنوان یک روش هوشمندانه‌تر است. بهتر است به جای نوشتن یک عنوان جالب اما مبهم یک عنوان توصیفی بنویسید.


4. وب برندینگ
سومین موضوعی که در دنیای اینترنت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، وب برندینگ است، اولین گام برای وب برندینگ حضور فعال در شبکه های اجتماعی است، شبکه های اجتماعی که تاثیر بسیار زیادی در افزایش برندینگ شما خواهد داشت شبکه اجتماعی گوگل پلاس، توییتر، فیسبوک، آپارات و … می باشد. این شبکه های اجتماعی بگونه ای در برندینگ شما تاثیر خواهد گذاشت که شما می توانید بهترین نتیجه را در بین سایر انواع تبلیغات اینترنتی داشته باشید.

 

5. استفاده از قلم مناسب

استفاده از فونت خوانا  و مناسب برای سایت از اصولی مهم در طراحی سایت می باشد.سعی کنید در متونی که می خواهید وارد سایت کنید از بولد کردن حروف مهم استفاده کنید.به عبارتی متن خود را ویرایش کنید.
استفاده از تصاویر کم حجم
بهتر است تصاویری که در سایت قرار می دهیم از حجم کمی برخوردار باشد و  از فرمت های jpg و gif  استفاده کنید همچنین استفاده از تگ Alt الزامیست.

 

6. کاربران سایت را همیشه در ذهن داشته باشید.

وب سایت ها برای کاربران و استفاده کنندگان آن طراحی می شوند ، بنابراین طراحان وب سایت در تمام مدت طراحی بخش های مختلف سایت باید آنها را لحاظ نمایند.

یک وب سایت باید بتواند هر چه را که کاربران آن به دنبال آن هستند در سریعترین زمان ممکن به آنها ارائه دهد.

بنابراین یکی از نکات مهم طراحی این است که وب سایت شما چه مربوط به خدمات یا محصولی باشد و یا صرفاً مطالب آموزشی و سرگرمی باشد. باید حرکت کردن در میان صفحات بسیار ساده و سریع باشد و کاربر را به هدف برساند.

در غیر این صورت و در نتیجه نادیده گرفتن خواست کاربران ، شما بازدید کننده خود را از دست می دهید و به وب سایت دیگری مراجعه میکند.

 

7. رابط کاربری زیبا و ساده

در هر کتاب موفقیتی که تا به امروز چاپ شده است، یکی از رمز و رازهای موفقیت، ایجاد نظم و هماهنگی در تمامی زمینه‌هایی است که با آن، دست و پنجه نرم می‌کنید. جالب است بدانید که این جمله در هر مسئله‌ای غیرقابل‌انکار است.

نظم، به روح و روان آرامش می‌بخشد و اگر نظم در مکانی که در آن هستید، حاکم باشد، بدون شک، شما تمایل بیشتری برای ماندگاری در آن مکان، دارید. این موضوع برای سایت‌ها نیز صادق است. اگر هدف شما بالابردن ماندگاری مخاطبان است، رابط کاربری‌ای شیک و در عین حال ساده خلق کنید که کاربر هدف شما با این ظاهر زیبا و پسندیده، ارتباط برقرار کند.

توجه داشته باشید که منظور از ظاهری زیبا، به هیچ عنوان طراحی‌های شلوغ و درهم برهم نیست. شما می‌توانید با دقت در هارمونی، ترکیب رنگ‌ها و اشکال مختلف، طراحی مینیمال و کاربر پسندی را به ارمغان بیاورید.

 

۰۱ آبان ۰۰ ، ۱۵:۳۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریسا حسینی